Despre site
Cuprinde date sintetice privind modul de accesare şi utilizare a Platformei ID (butonul dreptunghiular dreapta);
Aplicaţia Asistent-ID este un suport interactiv pentru organizarea activităţilor la departamentul de Învăţământ la Distanţă, accesibil cadrelor didactice şi studenţilor înscrişi la aceasta forma de învăţământ.
Asistent-ID asigură o comunicare organizată şi rapidă între cei care participă la procesul de învăţământ la distanţă.
Asistent-ID se accesează prin butonul din dreapta "Platforma ID", sau direct la adresa de web:
http://idfr.usamvcluj.ro/
Logare
Prima pagina ce apare oferă posibilitatea de logare a utilizatorilor autorizaţi.
Utilizatorii autorizaţi sunt de trei categorii:
Administratorii sunt introduşi în sistem aprioric.
Introducerea în sistem a profesorilor şi a studenţilor se realizează prin operare în numele unui administrator.
Cadrelor didactice şi studenţilor li se comunică în scris, în mod confidenţial, numele de utilizator şi parola cu care pot intra în sistemul Asistent-ID.
Logarea unui profesor sau student se acceptă dacă sunt îndeplinite ambele condiţii de mai jos:
Facilităţi pentru studenţi
După logarea acceptată, studentul are la dispoziţie lista disciplinelor la specializarea/anul de studiu la care a intrat, sub forma unui meniu în stânga paginii. La activarea unei discipline, se oferă accesul la:
In partea dreaptă este afişată specializarea şi anul de studiu curent. Se oferă link-uri pentru a accesa, pentru specializarea şi anul de studiu curent:
Facilitate pentru cadrele didactice
După o logare acceptată, profesorul are la dispoziţie lista disciplinelor la specializarea/anul de studiu la care a intrat, sub forma unui meniu în partea stânga a paginii.
La activarea unei discipline, se oferă acces la :
In partea dreaptă este afişată specializarea şi anul de studiu curent. Se oferă link-uri pentru a accesa, pentru specializarea şi anul de studiu curent:
Se oferă acces la funcţionalitatea de a publica anunţuri generale pentru specializarea şi anul de studiu curent.